Pytanie z dnia 16 kwietnia 2018

Witam, 05.10.17 r. Zakupiłam u znajomej, która jest dystrybutorem firmy wellstar, sprzęt do pielęgnacji twarzy, do tej pory nie otrzymałam urządzenia, kwotę 2095 zł przelewem zapłaciłam 05.10.17r, w jaki sposób mogę otrzymać zwrot kosztów, ponieważ urządzenia po tak długim czasie oczekiwania już nie chcę , a miało być w listopadzie, pozdrawiam i czekam na odpowiedź Katarzyna

Dzień dobry, a spisałyście Panie jakąś umowę, albo ma Pani potwierdzenie, że sprzęt miał być dostarczony w listopadzie ? Jeśli tak, to może Pani po prostu odstąpić od umowy, składając w tym zakresie pisemne oświadczenie. Jeśli nie ma Pani dowodów, że minął już uzgodniony termin dostarczenia sprzętu, trzeba wysłać wezwanie do jego wydania w określonym terminie pod rygorem odstąpienia od umowy, a następnie- po upływie wyznaczonego terminu- odstąpić od umowy. W razie dalszych pytań lub wątpliwości, uprzejmie proszę o kontakt. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 17 kwietnia 2018 09:50 Zmodyfikowano dnia: 17 kwietnia 2018 09:50 Obejrzało: 326 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry. Jeżeli zawarła Pani umowę jako konsument z przedsiębiorcą poza lokalem przedsiębiorstwa może Pani złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy i żądać zwrotu zapłaconej ceny. Pozdrawiam

Odpowiedź nr 2 z dnia 17 kwietnia 2018 15:14 Zmodyfikowano dnia: 17 kwietnia 2018 15:14

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.