Pytanie z dnia 04 grudnia 2017

Wita,
26 listopada 2016 roku kupiłem na pewnym portalu aukcyjnym nowy fabrycznie telefon. Telefon był narwiany już trzy razy, tj. 23 czerwca, 10 listopada i 24 listopada 2017 roku (data przekazana telefonu do serwisu). Za każdym razem uszkodzeniu ulega ten sam element - krótko mówiąc trudności z ładowanie. Poprosiłem sprzedawce o zwrot pieniędzy lub wymianę urządzenie a na fabrycznie nowe, wolne od wad. Niestety nie jest skory do takich działań. Twierdzi, że telefon został ponownie (trzeci raz naprawiony) i działa poprawnie. Czy mogę w jakiś sposób prawny wymusić na sprzedawcy wymianę lub zwrot pieniędzy? Czy sprzedawca ma podstawy prawne, aby odmówić mi wymiany urządzenia lub zwrotu pieniędzy? Co dalej zrobić?

pozdrawiam,
Paweł

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.