Pytanie z dnia 11 listopada 2018

Wiec tak jakiś czas temu założyłem konto na stronie Lisa18 i kupilem chyba konto premium na tydzień czasu czy na miesiąc i już z tego nie korzystam a co jakiś czas oni bez mojej zgody zabierają mi pieniądze z konta na kwotę 200 zł proszę o pomoc pisałem z serwisem ale on bardzo rzadko odpisuje, a umowy nie idzie zerwać bo jest to tak zrobione ze się nie da a firma znajduje się w Luksemburgu. Jak zablokuje moją kartę debetowa to oni powołana firme windykacyjna, co mam zrobić proszę o pomoc.

Dzień dobry, jak wynika z regulaminu portalu: (2) Klient może wypowiedzieć płatny stosunek umowny, który nawiązał zgodnie z pkt. 2 (2) poprzez stronę internetową, z zachowaniem okresu wypowiedzenia wynoszącego przynajmniej czternaście dni przed upływem wykupionego okresu dostępu lub - jeżeli przy zakupie płatnego dostępu podany został inny termin - w tym podanym terminie. Wypowiedzenie płatnego stosunku umownego jest tylko wtedy skuteczne, gdy nastąpi poprzez złożenie wyraźnego pisemnego oświadczenia. W przypadku gdy będzie istniała techniczna możliwość przeprowadzenia "procesu wypowiedzenia online", wypowiedzenie będzie można przeprowadzić również poprzez odpowiedni link na stronie internetowej Lisa18. W celu jednoznacznego przyporządkowania i ochrony przed nadużyciami jest koniecznie wymagane w każdym przypadku, aby klient podał w piśmie zawierającym wypowiedzenie w czytelny sposób (LITERAMI DRUKOWANYMI) przynajmniej następujące dane: pełna nazwa (nazwisko), kraj, serwis Lisa18, z którego się korzysta, adres e-mailowy zarejestrowany w Lisa18 i nazwa użytkownika (alternatywnie: przydzielone ID kontaktu). Wypowiedzenie należy skierować na poniższy adres: Interdate S.A. Lisa18 Dział Obsługi Klienta / Wypowiedzenie 13 rue du Commerce L-1351 Luksemburg Luksemburg Faks: 00 48 224 85 35 08 Tak długo jak aplikacja Lisa18 iOS/Android App jest dostępna, wypowiedzenie płatnego stosunku umownego nabytego za pośrednictwem In-App Purchase w niniejszej aplikacji iOS/Android App musi być wykonane wyłącznie przy udziale Apple iTunes App Store/Google Play Store zgodnie z zasadami Apple iTunes App Store/Google Play Store. Wypowiedzenie płatnego stosunku umownego, o którym mowa w pkt. 2 (2), nie narusza bezpłatnego stosunku umownego opisanego w pkt. 2 (1). Czy wysłał Pan odpowiednie pismo? Pozdrawiam, adw. Agata Paplińska

Odpowiedź nr 1 z dnia 13 listopada 2018 14:01 Zmodyfikowano dnia: 13 listopada 2018 14:01

Sprawa wymaga analizy.

Odpowiedź nr 2 z dnia 25 listopada 2018 20:43 Zmodyfikowano dnia: 26 lutego 2020 01:23

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.