wezwanie do zwrotu zaliczki,odpowiedzialność usługodawcy
Pytanie z dnia 28 maja 2019
Dzień dobry. Kafelkarz nie ukończył remontu, uciekł z zaliczką, zablokował mój nr tel., odmówił odbioru listu poleconego z moim oświadczeniem o odstąpieniu od umowy i wezwaniem do zwrotu zaliczki. Pozostawił nas z ogromnym bałaganem, bez funkcjonującej łazienki i podłączonego WC powodując sporą uciążliwość życiową mocno obciążając wytrzymałość psychiczną. Zanim znajdę innego wykonawcę z wolnym terminem mogą minąć miesiące... Czy oprócz sądowego wezwania do zwrotu zaliczki mogę i powinienem wnioskować o odszkodowanie za straty moralne? Jak się do tego zabrać - samemu, czy konieczna będzie czynna pomoc prawnika?
Witam, Potencjalnie może Pan dochodzić zwrotu zaliczki oraz odszkodowania za nienależyte wykonanie umowy - trzeba wykazać wysokość szkody. Podstawowe pytanie jest takie czy była zawarta umowa na piśmie / czy ma Pan pokwitowanie odbioru zaliczki ? Wydaje mi się, że w Pana sprawie na pewno warto skorzystać z pomocy prawnika. Pozdrawiam Michał Gruchacz radca prawny
Podziękowałeś prawnikowi
 
                Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
                            zaloguj się by odpowiedzieć temu
                            klientowi 
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
                            poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.
                    
                
 
                
             
                                 
                                            
                                             
                     
                             
                            

