Wezwanie do zapłaty,faktura,niestandardowa przesyłka.

Pytanie z dnia 15 października 2019

Sens.it po 4 miesiącach od sprzedaży przysłało mi fakturę do zapłaty w wysokości ~62 pln za rzekomo niestandardową przesyłkę. (podobno paczka o nieregularnych kształtach)
Zero zdjęć, dokumentów, kto, co. Tylko informacja że mam zapłacić. Po upływie
ok. miesiąca zacząłem dostawać mnóstwo wiadomości (telefon,e-mail) od firmy dialtone, że rozpoczął się proces windykacyji i mam uregulować wystawioną przez nich fakturę.
Reklamowałem tą przesyłkę 2 razy a w rezultacie nie dostałem żadnej konkretnej odpowiedzi tylko, że mam zapłacić i uregulować „należność” a jeśli nie podoba mi się ich postanowienie to mogę dociekać swoich racji na drodze sądowej.
Zero kontaktu, reklamacje odrazu są zakańczane i żadnych konkretnych informacji dlaczego mam zapłacić.
Dodam jeszcze, że dostałem informacje telefonicznie od dialtone, że paczka była „przeważona”, a oficjalnie na początku miała niestandardowy kształt ...
Co zrobić w takiej sytuacji?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.