Pytanie z dnia 18 maja 2017

We wrześniu ub.r. zleciłam prace związane z postawieniem murku z pustaków oraz podjazdu i parkingu z kostki brukowej.
Przy rozliczeniu zapłaciłam za pracę z potrąceniem za faktycznie mniejszy zakres pracy, jakość, rozliczenie za zdemontowany materiał, itp.
Dzisiaj firma nie chce przyjąć zgłoszenia reklamacyjnego (parking się rozszedł, szczeliny pomiędzy rzędami kostki brukowej z dnia na dzień coraz większe) uzasadniając to dokonanymi potrąceniami przy zapłacie.
Czy mają prawo tak postąpić?
Umowa ustna, na część prac została wystawiona faktura VAT.
Proszę o pomoc w wyegzekwowaniu praw z gwarancji i podanie art. kc na które mogę się powołać. Z góry dziękuję i pozdrawiam. Małgorzata M.

Witam, dochodzenie roszczeń z gwarancji jest uzależnione od wydania dokumentu gwarancyjnego. Czy Pani posiada dokument gwarancyjny? Jeżeli Pani nie posiada takiego dokumentu, to może Pani dochodzić roszczeń z tytułu rękojmi.

Odpowiedź nr 1 z dnia 20 maja 2017 13:58 Zmodyfikowano dnia: 20 maja 2017 13:58

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.