Wady ukryte auta.

Pytanie z dnia 31 maja

Witam zakupiłem samochód w dniu 27.05.2021
Po dwóch dniach od zakupu okazało się że ma usterkę w postaci uszkodzonej uszczelki pod głowica, poinformowałem sprzedającego o tym lecz stwierdził że to już nie jego problem. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?

Dzień dobry na postawie rękojmi sprzedawca odpowiada za wszystkie wady ukryte rzeczy sprzedanej. W razie pytań i wątpliwości zapraszam do kontaktu. radca prawny A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 1 z dnia 31 maja 2021 14:11 Zmodyfikowano dnia: 31 maja 2021 14:11 Obejrzało: 19 osób
Wysłano podziękowanie do {[ success_thanks_name ]}
{[ e ]}

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? {[ total_votes ? getRating() : 0 ]}% uznało tę odpowiedź za pomocną ({[ total_votes ]} głosów)

Podziękowałeś prawnikowi

{[ e ]}
{[ rlc.lawyer ]}
Twoje imię:
Dane znajomego:

Wysłaliśmy znajomemu Twoją rekomendację

Szanowny Panie, może Pan na podstawie przepisów o rękojmi m.in. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub o odstąpieniu od umowy. Jeżeli potrzebowałby Pan pomocy w sprawie, zapraszam do kontaktu. Z poważaniem, aplikant adwokacki Filip Majsterek

Odpowiedź nr 2 z dnia 31 maja 2021 16:03 Zmodyfikowano dnia: 31 maja 2021 16:03 Obejrzało: 17 osób
Wysłano podziękowanie do {[ success_thanks_name ]}
{[ e ]}

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? {[ total_votes ? getRating() : 0 ]}% uznało tę odpowiedź za pomocną ({[ total_votes ]} głosów)

Podziękowałeś prawnikowi

{[ e ]}
{[ rlc.lawyer ]}
Twoje imię:
Dane znajomego:

Wysłaliśmy znajomemu Twoją rekomendację

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.