Pytanie z dnia 25 września 2016

w ubiegłym tygodniu wracałam za granicy do kraju, miałam wykupiony bilet na busa w polskiej firmie, z dworca miał zabrać mnie ich podwykonawca. Pokazując bilet kierowcy stwierdził że mnie nie zabierze bo nie ma mnie na liście pasażerów. wróciłam do Polski na własną rękę. teraz firma u której kupiłam bilet zwróciła mi za niego pieniądze lecz nie chcą pokryć mojego przejazdu który musiałam zorganizować z ich winy.

Dzień dobry, polecam więc wysłać wezwanie do pokrycia różnicy kosztów, które Pani poniosła (koszt dojazdu na własną rękę- koszt biletu, który został Pani zwrócony), a następnie rozważyć skierowanie sprawy do sądu. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 26 września 2016 08:02 Obejrzało: 143 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.