Pytanie z dnia 31 lipca 2018
W styczniu 2018 rozwiązałam umowę o współpracę z towarzystwem ubezpieczeniowym. W umowie miałam zapis, że jeżeli polisa, któregoś z moich klientów upadnie w ciągu 24 miesięcy od jej uruchomienia to muszę zwrócić towarzystwu prowizję, którą mi wypłacili. Natomiast nie było w umowie jasnego zapisu, że po rozwiązaniu umowy z towarzystwem również mam zwrócić wypłaconą mi prowizję, jeżeli polisa mojego klienta upadnie w ciągu 24 miesięcy od jej zawarcia. Czy towarzystwo ma prawo żądać ode mnie takiego zwrotu?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.