Pytanie z dnia 16 listopada 2018

W sieci neonet kupiłam telefon, w którym spuchła bateria, co jest niebezpieczne. Oficjalny serwis Huawei wystawił pismo do sklepu, że są zobowiązani do wymiany. Lecz sprzętu nie ma juz w sprzedaży. W tej chwili sklep nie odzywa się, kazano mi złożyć reklamacje i chcą mi zwrócić gotówki. Co robić dalej?

Dzień dobry, jeśli wymiana telefonu na nowy nie jest możliwa, najlepiej złożyć oficjalne oświadczenie o odstąpieniu od umowy i zażądać zwrotu gotówki. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 16 listopada 2018 15:15 Zmodyfikowano dnia: 16 listopada 2018 15:15 Obejrzało: 375 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Nie bardzo rozumiem, czy zwrot pieniędzy Panią nie satysfakcjonuje?

Odpowiedź nr 2 z dnia 25 listopada 2018 19:49 Zmodyfikowano dnia: 25 listopada 2018 19:49

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.