Pytanie z dnia 12 stycznia 2015

W projekcie graficznym dla klienta, przeznaczonym do druku popelnilam blad (inny kolor niz zakladany), jednakze pracownik firmy klienta zatwierdzil mailowo projekt z bledem i osobiscie przekazal do druku. Zadzwonil do mnie kilka dni pozniej aby poinformowac, ze druk zawiera blad. W trakcie rozmowy sprawdzilam projekt i przyznalam, ze u mnie kolor jest inny niż pierwotnie zakladany. W korespondencji z kancelaria klienta adwokat powoluje sie na nienagrana rozmowe telefoniczna, czy moze traktowac to jako niepodwazalny fakt w sprawie??

Skoro rozmowa była nienagrana to trudno będzie ustalić jej treść. Każda ze stron może przedstawiać inną wersję odnośnie treści rozmowy i poczynionych przez Państwa ustaleń,, chyba że świadkami tej rozmowy były osoby trzecie. Kluczowe jednak znaczenie dla rozstrzygnięcia sporu będzie miała wszelka dokumentacja pisemna i elektroniczna.

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 stycznia 2015 21:47

Co prawda przyznaje się Pani do błędu, ale projekt został ostatecznie zatwierdzony przez pracownika zamawiającego. Nie można więc wykluczy, że zgodził się na zmianę projektu w tym zakresie.

Odpowiedź nr 2 z dnia 2 lutego 2015 02:40 Zmodyfikowano dnia: 2 lutego 2015 02:41

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.