Pytanie z dnia 05 listopada 2018

W połowie sierpnia kupiłam konsolę w sklepie Saturn(teraz już media markt), konsola zepsuła się po dwóch tygodniach więc oddałam ją do naprawy na podstawie gwarancji. Od tamtego momentu minęło 8 tygodni i nadal nic nie wiadomo. Dowiedziałam się dziś w sklepie że konsola została wysłana do serwisu w Czechach, sklep co tydzień pisze maile ponaglające ale ze strony serwisu brak odpowiedzi. Spytałam czy mogę w takim razie odstąpić od umowy i odzyskać pieniądze za zakup lub otrzymać nową konsolę, jednak pan mi powiedział że dopóki nie otrzymają odpowiedzi od serwisu w Czechach z informacją co się stało z konsolą to nic nie można zrobić.
Moje pytanie brzmi czy faktycznie nic nie mogę zrobić i muszę po prostu czekać? Z góry dziękuję za pomoc.

Dzień dobry, gwarant musi wykonać swoje obowiązki (np. naprawić lub wymienić towar) w terminie wskazanym w oświadczeniu gwarancyjnym. Jeżeli nie określono tego czasu, powinien uczynić to niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia dostarczenia mu rzeczy przez konsumenta. Pytanie zatem brzmi - co wynika z dokumentu gwarancji? pozdrawiam, adw. Agata Paplińska

Odpowiedź nr 1 z dnia 6 listopada 2018 14:43 Zmodyfikowano dnia: 6 listopada 2018 14:43 Obejrzało: 275 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.