Pytanie z dnia 05 listopada 2018

W połowie sierpnia kupiłam konsolę w sklepie Saturn(teraz już media markt), konsola zepsuła się po dwóch tygodniach więc oddałam ją do naprawy na podstawie gwarancji. Od tamtego momentu minęło 8 tygodni i nadal nic nie wiadomo. Dowiedziałam się dziś w sklepie że konsola została wysłana do serwisu w Czechach, sklep co tydzień pisze maile ponaglające ale ze strony serwisu brak odpowiedzi. Spytałam czy mogę w takim razie odstąpić od umowy i odzyskać pieniądze za zakup lub otrzymać nową konsolę, jednak pan mi powiedział że dopóki nie otrzymają odpowiedzi od serwisu w Czechach z informacją co się stało z konsolą to nic nie można zrobić.
Moje pytanie brzmi czy faktycznie nic nie mogę zrobić i muszę po prostu czekać? Z góry dziękuję za pomoc.

Dzień dobry, gwarant musi wykonać swoje obowiązki (np. naprawić lub wymienić towar) w terminie wskazanym w oświadczeniu gwarancyjnym. Jeżeli nie określono tego czasu, powinien uczynić to niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia dostarczenia mu rzeczy przez konsumenta. Pytanie zatem brzmi - co wynika z dokumentu gwarancji? pozdrawiam, adw. Agata Paplińska

Odpowiedź nr 1 z dnia 6 listopada 2018 14:43 Zmodyfikowano dnia: 6 listopada 2018 14:43

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.