Pytanie z dnia 19 grudnia 2017
W połowie listopada mieliśmy remont. Właściciel firmy remontowo-budowlanej spisał z nami umowę zlecenie na wykonanie usługi. Na umowie zobowiązał się do wykonania usługi zgodnie ze sztuką budowlaną i zapewnił 24 miesiące gwarancji od zakończenia prac. Na początku współpraca przebiegała znakomicie. Po skończeniu prac i zapłaceniu całości ślad po naszym fachowcu zaginął,mimo iż przy zapłacie zobowiązał się do poprawy sufitu który jak się później okazało jest źle wymalowany. Ściany też zostawiają wiele do życzenia jak się je dobrze oświetli. Wychodzi wtedy to że są źle pomalowane. Próbowaliśmy z mężem się z nim skontaktować telefonicznie i przez Facebooka i nic. Zero kontaktu. Co możemy zrobić żeby odzyskać chociaż część pieniędzy za źle wykonaną usługę? I da się w ogóle coś z tym zrobić? Szukałam na to jakichś paragrafów,ale nie znalazłam.
Pozdrawiam
Agnieszka
Julia Rybczyńska Radca prawny (Od 2016)
Kancelaria Prawna BeRIGHT
Leczkowa 25/4, 80-432 Gdańsk
Dzień dobry, czy mają Państwo dane adresowe? Nazwę firmy, NIP? Pozdrawiam, Julia Rybczyńska radca prawny www.rdkancelarie.pl
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.