Pytanie z dnia 19 grudnia 2017

W połowie listopada mieliśmy remont. Właściciel firmy remontowo-budowlanej spisał z nami umowę zlecenie na wykonanie usługi. Na umowie zobowiązał się do wykonania usługi zgodnie ze sztuką budowlaną i zapewnił 24 miesiące gwarancji od zakończenia prac. Na początku współpraca przebiegała znakomicie. Po skończeniu prac i zapłaceniu całości ślad po naszym fachowcu zaginął,mimo iż przy zapłacie zobowiązał się do poprawy sufitu który jak się później okazało jest źle wymalowany. Ściany też zostawiają wiele do życzenia jak się je dobrze oświetli. Wychodzi wtedy to że są źle pomalowane. Próbowaliśmy z mężem się z nim skontaktować telefonicznie i przez Facebooka i nic. Zero kontaktu. Co możemy zrobić żeby odzyskać chociaż część pieniędzy za źle wykonaną usługę? I da się w ogóle coś z tym zrobić? Szukałam na to jakichś paragrafów,ale nie znalazłam.
Pozdrawiam
Agnieszka

Dzień dobry, czy mają Państwo dane adresowe? Nazwę firmy, NIP? Pozdrawiam, Julia Rybczyńska radca prawny www.rdkancelarie.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 20 grudnia 2017 14:14 Zmodyfikowano dnia: 20 grudnia 2017 14:14 Obejrzało: 205 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.