Pytanie z dnia 04 czerwca 2020

W marcu zakupiłam karnet w pewnym studiu. Za kilka dni ogłoszona stan pandemii w.kraju i zabiegi nie zostały wykonane. Dzisiaj dowiedziałam się że owe studio zostało zamknięte. Co z moimi pieniędzmi, dodam że jedynym dowodem zakupu karnetu jest wyciąg mojego konta. Że strony studia nie dostałam żadnego potwierdzenia ponieważ zabieg miał być wykonany lada dzień. Pomocy

Dzień dobry, należy wysłać wezwanie do zwrotu opłaty. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 5 czerwca 2020 14:09 Zmodyfikowano dnia: 5 czerwca 2020 14:09 Obejrzało: 286 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dobry dobry, z potwierdzenia przelewu należy odczytać kto był beneficjentem przelewu, następnie z właściwej ewidencji (CEIDG) lub rejestru (np KRS) ustalić podmiot odpowiedzialny i złożyć pisemne wezwanie do zwrotu ceny zabiegu. Co do zasady zamknięcie lokalu nie jest tożsame z unicestwieniem prawnym dłużnika (kontrahenta). W przypadku dalszych pytań zapraszamy do kontaktu specprawnik@bieniek.com.pl Życzymy miłego dnia!

Odpowiedź nr 2 z dnia 7 czerwca 2020 12:26 Zmodyfikowano dnia: 7 czerwca 2020 12:26 Obejrzało: 275 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.