Pytanie z dnia 04 czerwca 2020
W marcu zakupiłam karnet w pewnym studiu. Za kilka dni ogłoszona stan pandemii w.kraju i zabiegi nie zostały wykonane. Dzisiaj dowiedziałam się że owe studio zostało zamknięte. Co z moimi pieniędzmi, dodam że jedynym dowodem zakupu karnetu jest wyciąg mojego konta. Że strony studia nie dostałam żadnego potwierdzenia ponieważ zabieg miał być wykonany lada dzień. Pomocy
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, należy wysłać wezwanie do zwrotu opłaty. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.