Pytanie z dnia 11 maja 2017

W jakim czasie mogę starać się o rozwiązanie umowy firmą telekomunikacyjna z ich winy jeśli umowa została zawarta w grudniu a odezwali się dopiero w maju kiedy wszyscy zapomnieli o podpisywaniu umowy. Czas w umowie na zrealizowanie usługi to 60 dni.

Dzień dobry, proszę dokładnie opisać sytuację. Co to znaczy, że „odezwali się dopiero w maju” ? Czy usługi były świadczone ? Co wchodziło w zakres obowiązków przedsiębiorstwa telekomunikacyjnego (wyłącznie świadczenie usług czy też instalacja urządzenia) ? Czy usługi były świadczone ? Pozdrawiam, Adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 13 maja 2017 19:12 Zmodyfikowano dnia: 13 maja 2017 19:12 Obejrzało: 216 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.