usługa,reklamacja usługi

Pytanie z dnia 29 lipca 2019

Zakupiłem drzwi z montażem oraz dodatkowymi pracami. Montażyści mieli zacząć o 9:00, przyjechali około 9:15-30 i rozpoczęli pracę. Nie zapytałem kiedy skończą zakładając że zdążą do 17:30. O 16:00 zapytałem ile mają jeszcze pracy, czy zdążą do 17:30. Odpowiedzili, że tak. O 17 zgłosili że nie zdążą w tym czasie, że potrzebują jeszcze około 2.5 h. Ponieważ o 17:30 musiałem opuścić dom i poprosiłem o dokończenie w innym dniu. Oznajmili że przyjadą w sobotę o 13.
Drzwi i montaż były zapłacone z góry, poza 500 PLN, które miałem zapłacić po montażu. Choć nie chciałem zapłaciłem 400PLN. Dostałem kwitek z kwotą i listą rzeczy nieukończonych.
W sobotę rano zadzwonił ich szef żądając dodatkowej opłaty za przyjazd, ponieważ wyprosiłem montażystów.
Kto ma rację? Na umowie ani ustnie nie ustaliliśmy jak długo montaż będzie trwał i ile dni(godzin).

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.