Usługa kosmetyczna. Reklamacja.

Pytanie z dnia 25 lipca 2022

Dzień dobry. Dwa miesiące temu miałam wykonany makijaż permanentny brwi, przez Panią w jej gabinecie, która poszerzała swoje portfolio. Po zabiegu pojawily się plamy i nierówności, niezależna i bardziej doświadczona linergistka oceniała, ze igła była użyta zbyt głęboko, dlatego w wielu miejscach mam tatuaż. Napisałam do Pani, która ten makijaż wykonała, umówiłam się na spotkanie aby na żywo oceniła efekty swojej pracy- w ramach rekompensaty poprosiłam o wykonanie zabiegu usuwania laserem, ale w miejscu/klinice, która się w tym specjalizuje – w odpowiedzi usłyszałam, ze ona nie ma pewności czy akurat to usunę i zaproponowała nieznany nikomu salon, bardzo tani, 100 km od mojego miejsca zamieszkania. Pojawił się również problem z umową, nie mogę się doprosić o kopię lub skan. Podczas spotkania oraz w wiadomości prywatnej poprosiłam o wydanie umowy, ale Pani odmówiła. Czy mogłabym prosić o informację jakie kroki i działania w tej sytuacji powinnam podjąć.

Dzień dobry, konkretne działania prawne zależą od tego, jaki rezultat chce Pani osiągnąć (zwrot pieniędzy? pokrycie kosztów usunięcia makijażu w wybranej przez Panią klinice?) Pozdrawiam, adwokat Alicja Kociemba.

Odpowiedź nr 1 z dnia 26 lipca 2022 17:53 Zmodyfikowano dnia: 26 lipca 2022 17:53

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.