unieważnienie umowy kupna a zwrot pieniędzy,zakupy przez internet

Pytanie z dnia 07 lutego 2019

Witam. Dnia 18.01 zamówiłam z hurtowni ubrania otrzymałam odp że tych ubrań nie ma. Zrezygnowalam i miałam dostać zwrot pieniędzy na konto. Mija miesiąc i do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy na konto. Hurtownia tłumaczy się i tu cytuję " niespodziewany problem z naszym numerem telefonu do smsKod, który jest niezbędny do potwierdzienia każdej transaksji z naszego konta. My oczywiście staramy się jak najszybciej rozwiązać ten problem i zrobić ten przelew na Pani konta." Co mogę zrobić w tej sytuacji?

Dzień dobry, wysłać wezwanie do zapłaty, a następnie wnieść pozew do sądu. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 7 lutego 2019 11:46 Zmodyfikowano dnia: 7 lutego 2019 11:46 Obejrzało: 392 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, należy wezwać ich na piśmie do zapłaty (przedsądowe wezwanie do zapłaty). Potem - pozew do sądu. Można przypomnieć kontrahentowi, że mogą zrobić przekaz pieniędzy na poczcie, wpłacając gotówkę. Pozdrawiam, adw. Agata Paplińska

Odpowiedź nr 2 z dnia 7 lutego 2019 11:50 Zmodyfikowano dnia: 7 lutego 2019 11:50

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.