Umowa o współpracy.

Pytanie z dnia 24 października 2019

Witam serdecznie ,
proszę o poradę w poniżej opisanej sprawie ;
na początku tego roku rozpocząłem współpracę z firmą w zakresie odbioru zużytych opon z mojej firmy ; zamówienia na odbiór opon składa się poprzez ich platformę do składania zleceń ; pierwszy transport zrealizowali bez problemu ; w dniu 16.06.2019 złożyłem zamówienie ( przez ich platformę ) na odbiór opon wg. ich cennika ( 1600 PLN ) ; w dniu 18.06.2019 otrzymałem na e-maila informację z ich platformy o anulowaniu zamówienia ; skontaktowałem się z nimi tel. i otrzymałem info , że mają od 1.07.2019 przestój zakładu w Chełmie i będą odbierać opony od 1.10.2019 ; od 1.07.2019 na ich stronie pojawił się nowy cennik z ceną na poziomie 3100 PLN za taką usługę jaką zamawiałem kilkanaście dni wcześniej ;
na początku października zwróciłem się do nich o realizację zamówienia z czerwca wg cennika , który wtedy obowiązywał ;
odmówili podpierając się wzrostem kosztów , co jest bzdurą ;
czy mogę dochodzić roszczeń od tej firmy za jednostronne odstąpienie od zamówienia ?
dziękuję i pozdrawiam ,
Mariusz


proszę o analizę tej sytuacji i info czy możemy zrobić w tej kwestii ;

Dzień dobry. Tak, można za szkodę z tytułu niewykonania zobowiązania.

Odpowiedź nr 1 z dnia 25 października 2019 20:47 Zmodyfikowano dnia: 25 października 2019 20:47

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.