Umowa B2B a zamówienia.

Pytanie z dnia 25 stycznia 2020

Załóżmy, że freelancer (programista) ma umowę świadczenia usług B2B ze stawką za godzinę pracy. W umowie określono, że prace wykonywane będą na podstawie zamówień złożonych przez klienta mailowo. Jak najlepiej rozwiązać kwestię takich zamówień nieokreślonych szczegółowo w umowie (np. zlecenie stworzenia strony www). Czy warto podpisywać protokół zamówienia, czy może być po prostu w ogólnej umowie paragraf o tym, że zamówienia dodatkowe będą oddzielnie ustalane mailowo (cena/terminy), ale w całości podlegają warunkom z umowy ogólnej? Chcę uniknąć podpisywania kilku umów z tymi samymi klientami.

Dzień dobry, aby można było cokolwiek rzetelnie doradzić, trzeba się zapoznać z zawartą umową czy też projektem umowy, jaka dopiero ma być zawarta. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 27 stycznia 2020 13:28 Zmodyfikowano dnia: 27 stycznia 2020 13:28 Obejrzało: 155 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

W ogólnej umowie można napisać, że poszczególne prace będą zlecane mailowo (wskazać maila), proszę zadbać o szczegóły cenowe i terminy - ma to być w mailach lub umowie. Jeżeli kwota jest stałą, to najlepiej w umowie. Mogę pomóc w napisaniu umowy, obsługuję tego typu przedsiębiorców, 531 374 466, m.kozlowski@ewslegal.pl

Odpowiedź nr 2 z dnia 27 stycznia 2020 15:50 Zmodyfikowano dnia: 27 stycznia 2020 15:50 Obejrzało: 154 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.