Pytanie z dnia 20 maja 2016
Tytuł: Sprzedalem opony 19-calowe, 4szt, kupujacy w dzien otrzymania opon stwierdzil
Pytanie: Witam,
Sprzedalem opony 19-calowe, 4szt,
Kupujacy w dzien otrzymania opon stwierdzil ze ich bieznik odbiega od tego co ja pisalem,
Stwierdzil ze sprawdzi opony u wulkanizatora i sie odezwie.
Minelo ok 5dni, kupujacy odezwal sie ze chce zwrot kosztow w kwocie 250 zl.
Nie mam informacji i pewnosci ale sadze ze zalozyl opony i jezdzil na nich, co skutkuje tym ze uzytkowal je.
Sprzedalem je za 1200zl, kupujacy twierdzi ze nie sa warte nawet 900zl, chce zwrotu 250zl i co? Dziwi ta sytuacja z tego względu ze za 1200zl opony sa niedobre ale za 950 beda dobre, tak?
Sprzedaz nastapila 6maja, wyslalem 7, przesylka dotarla 9maja br.
Jak wyglada z pukntu prawnego cala sprawa? Jestem osoba prywatna, i tak tez sprzedawalem opony.
Bartosz Kowalak Radca prawny (Od 2006)
Kowalak Jędrzejewska i Partnerzy Kancelaria Prawna
Mickiewicza 18a/3, 60-834 Poznań
Dzień dobry, Jeżeli rzecz sprzedana ma wady, to w pewnych okolicznościach można między innymi żądac zmniejszenia ceny. Czy opony nie odpowiadały opisowi to już Pan sam powinien wiedziec. Jeżeli były zgodne z opisem, to nie ma podstaw do uznawania reklamacji.
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.