Towar wadliwy,

Pytanie z dnia 13 sierpnia 2020

Kupilam palete AGD RTV w Niemczech u Polaka. Zapłaciłam za nią 10 000 zl. Cena 10 000 zl miala być 30 % wartośca towaru klasy A, B ( nieuszkodzone lub nowy). Palety nie można było zobaczyć I otworzyć na miejscu. Po powrocie okazało się że towar jest wadliwy, uszkodzony. Cena która zapłaciłam za palete nie jest adekwatna do jej zawartości oraz stanu. Pomimo tego, że sprzedawca zapewniał o zarobku nie wyjdę nawet na 0.
Kontakt z firmą nie przyniósł żadnych rezultatów. Kierownik twierdzi, że nie przyjmuje zwrotów i że go to nic nie interesuje. Tłumacząc , ze nikt nie zmuszał mnie do zakupu. Ale przecież idąc do marketu I kupując zepsute mleko też nikt mnie nie zmusza A zwrot otrzymuje. Bardzo proszę o jakąś podpowiedź w tym kierunku, czy zgłoszenia sprawy na policje coś da?

Dzień dobry, proszę się skontaktować z prawnikiem praktykującym prawo niemieckie. Skoro zakup był w Niemczech, to prawo tego państwa ma tu zastosowanie. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 13 sierpnia 2020 19:31 Zmodyfikowano dnia: 13 sierpnia 2020 19:31

Dzień dobry, przede wszystkim należy zgłosić reklamację. Czy umowę zawarła Pani w ramach działalności gospodarczej? Pozdrawiam, Michał Okoniewski adwokat

Odpowiedź nr 2 z dnia 14 sierpnia 2020 15:29 Zmodyfikowano dnia: 14 sierpnia 2020 15:29

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.