Towar uszkodzony w trakcie transportu. Reklamacja.

Pytanie z dnia 28 maja 2020

Dzień dobry. Zakupiłam poprzez allegro misę i dzban gliniany.Zewnetrznie przesyłka była dobrze zabezpieczona.Jednak po otwarciu okazało się,że dzban jest uszkodzony. Sprzedawca wymianę dzbanu uzależnia od reklamacji złożonej przez niego u przewożnika. Ewentualnie może wymienić ale ja mam pokryć koszty wysyłki.Czy ma rację?

Nie, może się Pani domagać towaru wolnego od wad niezależnie od reklamacji sprzedawcy

Odpowiedź nr 1 z dnia 28 maja 2020 21:21 Zmodyfikowano dnia: 28 maja 2020 21:21

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.