Towar niezgodny z zamówieniem a zadośćuczynienie.

Pytanie z dnia 02 listopada 2023

Wraz z partnerem w 2021 r. kupiliśmy dachówkę, która została już położona na naszym dachu. Latem, gdy mocniej zaświeciło słońce dopatrzyliśmy się w kilku miejscach innego odcienia dachówki. Okazało się, że na dachu mamy dwa odcienie dachówki.
Dachówka przyjechała fabrycznie zapakowana na budowę, a dekarz kładł ją w styczniu, gdzie jak sam twierdzi nie zauważył żadnych nieprawidłowości.
Producent dachówki mówi, raz że obowiązuje rękojmi. Drugim razem, że nie produkują już dachówki w kolorze takim - by nam wymienić. Trzecim razem, że to wina dekarza. Czwartym, że mogą nam zapłacić zadośćuczynienia 3000 zł.
Co możemy zrobić w takiej sytuacji?
Nie ukrywam, że chcemy mieć dachówkę w jednym kolorze.
Posiadamy dokument na którym wyraźnie jest napisane, że dachówka przyjechała w jednym kolorze.

Dzień dobry, przede wszystkim trzeba się zapoznać z korespondencją, jaką prowadziliście Państwo ze sprzedawcą, zdjęciami dachówki oraz ustalić kiedy odebraliście Państwo zamówioną dachówkę, kiedy stwierdziliście jej wady, kiedy zgłosiliście je sprzedawcy i o co wnosiliście. Zbyt wiele jest bowiem w tym opisie niewiadomych, by można było rzetelnie doradzić. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 2 listopada 2023 21:54 Zmodyfikowano dnia: 2 listopada 2023 21:54 Obejrzało: 194 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

sprawa do sądu - zapraszam do Kancelarii ul. Dąbrowszczaków 19/6 Olsztyn tel. 606224664

Odpowiedź nr 2 z dnia 3 listopada 2023 16:05 Zmodyfikowano dnia: 3 listopada 2023 16:05

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.