Towar niezgodny z umową.
Pytanie z dnia 04 września
Zakupiliśmy drzwi w sklepie stacjonarnym, wzór wybrany z ekspozycji sklepu, wraz z montażem. Firma poinformowała o montażu w połowie sierpnia, na początku września zaniepokojeni brakiem kontaktu odnowiliśmy wykonania montażu przez firmę, na rzecz fachowca wykończeniowego, który je zamontuje następnego dnia zgodnie z instrukcją. Drzwi odebraliśmy własnym transportem, w magazynie odebrano od nas kartkę z danymi zamówienia i wydano drzwi, nie zwrócono nam kartki, nie dostaliśmy potwierdzenia a w pudełkach nie było żadnej dokumentacji drzwi, tylko na jednych z dwóch jest naklejka. Ponadto mamy podejrzenie, że nie są to drzwi które zamówiliśmy (charakterystyczne cechy wizualne się nie zgadzają). Pracownik firmy po telefonie zapewnił ze możemy przyjechać po certyfikaty. Czy możemy żądać kopii zamówienia, bądź innych dokumentów celem weryfikacji modelu ? Jak działać aby rozwiązać sprawę ?
Arkadiusz Malak Adwokat
Sprawy Rodzinne Sprawy Spadkowe Sprawy o Nieruchomości Sprawy Karne
Adwokat Arkadiusz Malak
Daszyńskiego 13/7, 59-700 Bolesławiec
Dzień dobry. Ma Pan prawo żądać od sprzedawcy kopii zamówienia lub innego dokumentu potwierdzającego zakup i specyfikację drzwi. To pozwoli zweryfikować, czy dostarczono właściwy model. Proszę zgłośić oficjalną reklamację na piśmie, opisując niezgodność drzwi z zamówieniem i brak dokumentacji. Proszę wezwać do wydania kopii zamówienia oraz doprowadzenia towaru do zgodności z umową (np. wymiany na właściwy model). Jeśli to nie pomoże, proszę rozważyć odstąpienie od umowy. Zapraszam do dalszego kontaktu, chętnie poprowadzę tę sprawę. Wszelkie informacje o Naszej Kancelarii znajdują się na stronie internetowej www.adwokat-malak.com Pozdrawiam serdecznie Adwokat Arkadiusz Malak
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.