Towar niezgodny z umową.

Pytanie z dnia 04 września

Zakupiliśmy drzwi w sklepie stacjonarnym, wzór wybrany z ekspozycji sklepu, wraz z montażem. Firma poinformowała o montażu w połowie sierpnia, na początku września zaniepokojeni brakiem kontaktu odnowiliśmy wykonania montażu przez firmę, na rzecz fachowca wykończeniowego, który je zamontuje następnego dnia zgodnie z instrukcją. Drzwi odebraliśmy własnym transportem, w magazynie odebrano od nas kartkę z danymi zamówienia i wydano drzwi, nie zwrócono nam kartki, nie dostaliśmy potwierdzenia a w pudełkach nie było żadnej dokumentacji drzwi, tylko na jednych z dwóch jest naklejka. Ponadto mamy podejrzenie, że nie są to drzwi które zamówiliśmy (charakterystyczne cechy wizualne się nie zgadzają). Pracownik firmy po telefonie zapewnił ze możemy przyjechać po certyfikaty. Czy możemy żądać kopii zamówienia, bądź innych dokumentów celem weryfikacji modelu ? Jak działać aby rozwiązać sprawę ?

Dzień dobry. Ma Pan prawo żądać od sprzedawcy kopii zamówienia lub innego dokumentu potwierdzającego zakup i specyfikację drzwi. To pozwoli zweryfikować, czy dostarczono właściwy model. Proszę zgłośić oficjalną reklamację na piśmie, opisując niezgodność drzwi z zamówieniem i brak dokumentacji. Proszę wezwać do wydania kopii zamówienia oraz doprowadzenia towaru do zgodności z umową (np. wymiany na właściwy model). Jeśli to nie pomoże, proszę rozważyć odstąpienie od umowy. Zapraszam do dalszego kontaktu, chętnie poprowadzę tę sprawę. Wszelkie informacje o Naszej Kancelarii znajdują się na stronie internetowej www.adwokat-malak.com Pozdrawiam serdecznie Adwokat Arkadiusz Malak

Odpowiedź nr 1 z dnia 4 września 2025 11:11 Zmodyfikowano dnia: 4 września 2025 11:11 Obejrzało: 14 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.