Towar niezgodny z opisem. Rękojmia.

Pytanie z dnia 26 czerwca 2023

Zgłosiłem niezgodność zakupionego przedmiotu z opisem na rękojmię (brak deklarowanej funkcjonalnosci oraz wada fabryczna) do sklepu. Zakup dokonany w zeszłym roku. Sklep przerzucił sprawę na gwarancję do serwisu producenta i otrzymałem odpowiedź odnośnie gwarancji (odrzucenie). Czy mogę dochodzić swoich praw (zwrotu pieniedzy lub wymiany sprzetu na nowy) jeśli dostałem odpowiedz gwarancyjną a nie jak zglaszalem na rękojmię (odpowiedzialnosc sprzedawcy a nie producenta)? dodam, że przedmiot jest już powyżej 1msc u sprzedawcy, a 2 tyg temu dostal dane adresowe do odeslania i przedmiotu w dalszym ciagu nie otrzymalem

Dzień dobry. Gwarancja nie ogranicza rękojmi więc można zastosować rękojmię.

Odpowiedź nr 1 z dnia 26 czerwca 2023 14:54 Zmodyfikowano dnia: 26 czerwca 2023 14:54

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.