Towar na gwarancji

Pytanie z dnia 23 grudnia 2020

Szanowni Państwo kupiłam drukarkę, działała poprawnie, zepsuła się, serwis wymienił zepsutą część w ramach gwarancji w międzyczasie kupiłam niwy komputer, który ma system do którego nie ma i możliwe nie będzie sterowników mogę drukować poprzez aplikacje w której drukowanie jest bardzo powolne można drukować jedynie określone typy plików przez co według mnie drukarka nie spełnia już swojej funkcji jest bezużyteczna uważam że mam prawo ją zwrócić a sklep w którym ją nabyłam twierdzi że nie nabyłam ją na firme ale wiem że mogę dokonać korekty w kpir i nie wiem za bardzo jak sobie z tą sytuacją poradzić

Dzień dobry, ale na jakiej podstawie miałaby Pani mieć prawo zwrócić sprawną drukarkę ? Z opisu nie wynika, aby drukarka nie była zgodna z umową, tylko że nie jest kompatybilna z nowym komputerem, który Pani kupiła. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 24 grudnia 2020 08:27 Zmodyfikowano dnia: 24 grudnia 2020 08:27 Obejrzało: 242 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, nie do końca rozumiem Pani stanowisko. Przyczyną chęci zwrotu drukarki jest wymiana przez Panią komputera, bo drukarka na podstawie reklamacji została naprawiona, tak? Pozdrawiam

Odpowiedź nr 2 z dnia 25 grudnia 2020 16:17 Zmodyfikowano dnia: 25 grudnia 2020 16:17 Obejrzało: 231 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.