Pytanie z dnia 12 września 2017
Szanowni Państwo,
Tydzień temu zakupiłam poprzez portal OLX perfum Carolina Herrera, sprzedajacy w ofercie informuje, iż produkt jest oryginalny w 100%, ja zanim zakupiłam towar dopytywałam poprzez korespondencję mailową, czy aby na pewno jest to oryginalny produkt ponieważ już wcześniej kupiłam u innego sprzedawcy ten sam produkt i okazał się być podróbką, a co za tym idzie musiałam go zwrócić, mało tego prosiłam sprzedającego o rzetelną i uczciwą odpowiedź, odpowiedział mi, iż w 100% jest oryginalny. Niestety po otrzymaniu przesyłki okazało się jak poprzednim razem, towar jest podróbką oryginału, o czym niezwłocznie poinformowałam sprzedającego na co on odpowiedział, iż szukam dziury w całym. Ja znów napisałam mu, iż prosiłam o szczera informację, na co on odpisał, iż jeśli nie zgadzam się z jego opinią t omam odesłać towar.
Szanowni Państwo czy w jakikolwiek sposób można zaprzestać działaniom nieuczciwej konkurencji, jak powinnam postąpic w tej sytuacji, aby sprzedający nie czuł się bezkarnym.
Z góry dziękuję za informację.
Z poważaniem
Barbara
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.