Pytanie z dnia 18 stycznia 2018
Szanowni Państwo,
Pracuję w firmie, która zajmuje się kosmetykami do solarium. Od czasu, gdy podano do wiadomości, że 16 lutego 2018 roku wchodzi w życie ustawa o ochronie zdrowia przed następstwami korzystania z solarium, wraz z współpracownikami zastanawiamy się nad jej interpretacją. Szczególnie chodzi o art. 4, czyli zakaz reklamy i promocji usług w zakresie udostępniania solarium, w szczególności:
1) w telewizji, radiu, prasie, kinach, podmiotach leczniczych, szkołach i placówkach oświatowo-wychowawczych, na terenie obiektów sportowo-rekreacyjnych oraz w innych miejscach publicznych;
2) na plakatach, w tym plakatach wielkoformatowych;
3) w środkach usług informatycznych.
Nie wiemy, jak interpretować punkt 3, czyli zakaz w środkach usług informatycznych. Jak to rozmieć? Czy solaria będą mogły nadal korzystać ze stron internetowych lub stron w mediach społecznościowych, takich jak facebook? Mimo że ustawa wchodzi w życie w przyszłym miesiącu, nadal pozostaje wiele niewiadomych.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.