Pytanie z dnia 03 września 2020

Stolarz wykonał nam kuchnie wg projektu. Kuchnia została zrealizowana 9.07 po 2 tygodniach miał przyjechać i wyregulować szuflady i zamaskować rysy na blacie. Dodatkowo doszło jeszcze reklamacja na blat który został uszkodzony podczas montażu i zaczął puchnąć i na 1 zawias. Kilkadziesiąt razy umawiałam się z nim że przyjedzie na dany dzień i godzinę i nie dojechał. Co można w tej sytuacji dalez zrobić. Wysłałam oficjalnie @ z tym że ma naprawić w ciągu 7 dni i to też nie poskutkowało. Pomocy

Dzień dobry można skierować wezwanie na piśmie z zagrożeniem wykonania zastępczego na jego koszt W razie pytań i wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 1 z dnia 3 września 2020 14:35 Zmodyfikowano dnia: 3 września 2020 14:35 Obejrzało: 236 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.