Stanowisko i zakres obowiązków pracownika.

Pytanie z dnia 10 maja 2022

Czy pracodawca mógł zmienić tylko nazwę stanowiska pracy (obowiązki nadal te same) sekretarki medycznej na specjalistę do spraw obsługi klienta przez co pracownik traci dodatki dla pracowników medycznych i wydłuża się czas pracy do 8 godzin? A obsługiwanych pacjentów nazwać w nowej umowie klientami?

Dzień dobry, jest to manipulacja pracodawcy, która sprzeciwia się wielu przepisom prawa pracy, warto podjąć działania prawne przeciwko takim nieuczciwym posunięciom pracodawcy. Pozdrawiam

Odpowiedź nr 1 z dnia 10 maja 2022 13:48 Zmodyfikowano dnia: 10 maja 2022 13:48 Obejrzało: 142 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.