Pytanie z dnia 20 maja 2017
Sprzedałem samochód z czynnym ubezpieczeniem w 2015 r. Po miesiącu od sprzedaży nabywca spowodował wypadek o czym dowiedziałem się od ubezpieczyciela, który poprosił o dodatkowe informacje dot. zdarzenia. Odpisałem, że w dniu wypadku nie byłem już właścicielem pojazdu.Obecnie chciałem ubezpieczyć nowo zakupione auto i okazało się, że ubezpieczyciel wystawił mi ubezpieczenie na kwotę 24.000 zł. Poprosiłem o wyjaśnienie i okazało się, że przez spowodowany wypadek pozbawiono mnie wszelkich zniżek a za szkodę obciążono moje konto w UFG. Kilkukrotnie prosiłem ubezpieczyciela o korektę i oczyszczenie mojego konta ale bez skutku. Mimo, że sprawa jest wyjaśniona to do tej pory nie załatwiona przez ubezpieczyciela. Na moje zapytania otrzymuję informację, że już jest wszystko zgłoszone do UFG a z kolei UFG mówi, że takiego zgłoszenia nie otrzymał od ubezpieczyciela.. Wynegocjowałem bardziej korzystne warunki w innej firmie ubezp. i otrzymam jeszcze lepszą ofertę kiedy będę miał oczyszczone konto w UFG. Jak mam by wymóc na byłym ubezpieczycielu złożenie wniosku o usunięcie szkody z mojego konta w UFG? Czy mam jakieś środki prawne na opieszałość tych instytucji? Moja korespondencja zostaje bez odpowiedzi.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.