Sprzedałam namiot używany, klientka chce zwrotu pieniedzy.

Pytanie z dnia 12 maja 2021

Sprzedałam namiot używany klientka Bardzo prosiła mnie bo jest potrzebny na piątego maja na osiemnastkę dziś mamy 12 my klientka do mnie dzwoni o zwrot kasy za namiot bo namiot jest uszkodzony gdzie klientka oglądała namiot namiot był cały co mam w takiej sytuacji robić

Szanowna Pani, na czym dokładnie polega to uszkodzenie? Z poważaniem, aplikant adwokacki Filip Majsterek

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 maja 2021 21:03 Zmodyfikowano dnia: 12 maja 2021 21:03 Obejrzało: 142 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, jeśli namiot był zgodny z umową, a uszkodzenie powstało mechanicznie, kupujący nie ma podstaw, by dochodzić roszczeń z rękojmi. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 2 z dnia 12 maja 2021 21:40 Zmodyfikowano dnia: 12 maja 2021 21:40 Obejrzało: 141 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.