Sprzedałam namiot używany, klientka chce zwrotu pieniedzy.

Pytanie z dnia 12 maja

Sprzedałam namiot używany klientka Bardzo prosiła mnie bo jest potrzebny na piątego maja na osiemnastkę dziś mamy 12 my klientka do mnie dzwoni o zwrot kasy za namiot bo namiot jest uszkodzony gdzie klientka oglądała namiot namiot był cały co mam w takiej sytuacji robić

Szanowna Pani, na czym dokładnie polega to uszkodzenie? Z poważaniem, aplikant adwokacki Filip Majsterek

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 maja 2021 21:03 Zmodyfikowano dnia: 12 maja 2021 21:03 Obejrzało: 25 osób
Wysłano podziękowanie do {[ success_thanks_name ]}
{[ e ]}

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? {[ total_votes ? getRating() : 0 ]}% uznało tę odpowiedź za pomocną ({[ total_votes ]} głosów)

Podziękowałeś prawnikowi

{[ e ]}
{[ rlc.lawyer ]}
Twoje imię:
Dane znajomego:

Wysłaliśmy znajomemu Twoją rekomendację

Dzień dobry, jeśli namiot był zgodny z umową, a uszkodzenie powstało mechanicznie, kupujący nie ma podstaw, by dochodzić roszczeń z rękojmi. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 2 z dnia 12 maja 2021 21:40 Zmodyfikowano dnia: 12 maja 2021 21:40 Obejrzało: 24 osób
Wysłano podziękowanie do {[ success_thanks_name ]}
{[ e ]}

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? {[ total_votes ? getRating() : 0 ]}% uznało tę odpowiedź za pomocną ({[ total_votes ]} głosów)

Podziękowałeś prawnikowi

{[ e ]}
{[ rlc.lawyer ]}
Twoje imię:
Dane znajomego:

Wysłaliśmy znajomemu Twoją rekomendację

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.