Pytanie z dnia 26 czerwca 2017

Sprawa dotyczy strony hellcase.com i jej usług.
Chciałem podebrać przedmioty zdobyte ale z przyczyn na które nie miałem wpływu a dokładnie z winny usługodawcy (jego tzw boty zawiodły) nie mogłem ich otrzymać.

Napisałem do nich email jeszcze przed zabraniem przedmiotów że mam problem, olali go i teraz chce zwrotu przedmiotów bądź pieniędzy które wydałem na skrzynki.

W zasadach strony jest tak że jeżeli w ciągu 24 godzin od zdobycia przedmiotu nie odbiore jej to zostanie on sprzedany za jego wartość podanej na stronie. Ale ja chciałem odebrać przedmioty tylko strona zawiodła nie zmojej winy.
Co teraz mogę zrobić?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.