Pytanie z dnia 26 czerwca 2017
Sprawa dotyczy strony hellcase.com i jej usług.
Chciałem podebrać przedmioty zdobyte ale z przyczyn na które nie miałem wpływu a dokładnie z winny usługodawcy (jego tzw boty zawiodły) nie mogłem ich otrzymać.
Napisałem do nich email jeszcze przed zabraniem przedmiotów że mam problem, olali go i teraz chce zwrotu przedmiotów bądź pieniędzy które wydałem na skrzynki.
W zasadach strony jest tak że jeżeli w ciągu 24 godzin od zdobycia przedmiotu nie odbiore jej to zostanie on sprzedany za jego wartość podanej na stronie. Ale ja chciałem odebrać przedmioty tylko strona zawiodła nie zmojej winy.
Co teraz mogę zrobić?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.