Spór z serwisem samochodowym o niezgodną fakturę po naprawie z ubezpieczenia.
Pytanie z dnia 16 listopada
Witam. Mam problem z serwisem. Zostawiłem auto z ubezpieczenia. W sumie policzyli dwie szkody: jedna próg do zrobienia, a druga lusterka. Za lusterka pan z serwisu dzwoni, że przyznano 55 procent i jeżeli chcę, to z dopłatą zrobią mi te lusterka. Zapytałem tego opiekuna sprawy, jaki to koszt dopłaty. Jeżeli nie duży, to się zgodzę. Wyliczał mi dwa razy i powiedział, że to wyjdzie w sumie 1700 zł. No to jeszcze do przełknięcia. No i ok, wszystko zrobili. Pojechałem po auto i odebrałem. Chciałem zapłacić, pan nie chciał, bo zatwierdził, że może się uda wynegocjować coś z Link4. Nagle po dwóch tygodniach przychodzi faktura na 2600 zł, następnie po tygodniu jakieś 3000 ponad, a za trzecim razem finalnie 5400. Pisałem do tego opiekuna ze trzy razy, żeby zmienił fakturę na kwotę, jaką mi wyliczył, a on odpisuje, że to taka procedura. Ja na to, że nie zapłacę tyle, tylko tyle, co z nim uzgodniłem za pierwszym razem czyli 1700 i nie wiem, co mam teraz robić. Samochód oddany do serwisu miało być robione z ubezpieczenia, a tu takie kwoty. Po prostu serwis mnie oszukał.
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.



