Rozliczenie błędnie wypłaconej premii – jak uniknąć problemów podatkowych i składkowych.

Pytanie z dnia 26 września

Dzień dobry.Od kilku miesięcy pracuję w sklepie. Umowa stanowi że oprócz podstawy mam również dostawać premię w wysokości pewnego procenta od miesięcznych zarobków sklepu. Premię tą dostaję osobnym przelewem natomiast mają od niej być również odprowadzane składki. Problem w tym że za pierwszym razem otrzymałem kwotę brutto zamiast netto (kolejne przelewy były już poprawne). Pracodawca powiedział że kolejnych premii będą odprowadzane składki i słowa dotrzymał. Natomiast co mam zrobić aby nie mieć problemów z tą pierwszą premią? Nie chcę robić kłopotów pracodawcy, po prostu sam nie chcę mieć problemów. Jakoś to rozliczyć? Czy nie ma takiej konieczności? Jak postąpić? Pozdrawiam

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.