Rezerwacja stolika w restauracji

Pytanie z dnia 22 sierpnia 2019

Dzień dobry,
Zarezerwowałam stolik w restauracji z koniecznością wcześniejsze opłacenia rezerwacji. Międzyczasie anulowałam rezerwację zgodnie z regulaminem restauracji. Do dziś nie zostały zwrócone mi pieniądze. Anulacja nastąpiła 11.07. z ponad 2 tyg wyprzedzeniem. Dzwoniłam do restauracji, ale ze względu na to, że system rezerwacji jest obsługiwany przez firmę zewnętrzną Pani Manager nie może mi w tej sprawie pomóc jak tylko zgłaszać to do firmy zajmującej się rezerwacjami. Firma ta jak widać ignoruje jej zgłoszenia. Co mogę zrobić w tej sprawie? Gdzie zgłosić, by skuteczne zmobilizować tę firmę do zwrócenia mi kosztów anulowanej rezerwacji? Mija już prawie 6 tyg od momentu anulacji i ponad miesiąc od zgłoszenia zaistniałej sytuacji.

W przedstawionej przez Panią sytuacji zacząłbym od wystosowania wezwania do zapłaty. Najlepiej je skierować do obydwu podmiotów. Z doświadczenia wiem, iż często w takich sytuacjach odnoszą skutek wezwania sporządzone przez prawników. Dla nieuczciwego kontrahenta będzie to sygnał, iż traktuje Pani sprawę serio. Udzielenie dokładniejszej odpowiedzi wymagałoby lepszego zapoznania się ze sprawą.

Odpowiedź nr 1 z dnia 22 sierpnia 2019 20:32 Zmodyfikowano dnia: 22 sierpnia 2019 22:07

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.