Rękojmi. Wady ukryte sprzętu.

Pytanie z dnia 21 lutego 2020

Dzień dobry. 7 m-cy temu zakupiony został na naszą firmę używany wózek widłowy od firmy serwisująco-handlowej. Niestety wózek uległ kosztownej awarii. Przy sprzedaży oferent dał 1 m-c gwarancji/rękojmii rozruchowej. Czy mimo to możemy mieć jakiś regres w stos. do sprzedawcy w ramach rękojmi ze względu na wystąpienie istotnej wady ukrytej urządzenia, której nie można było wykryć w chwili sprzedaży/odbioru. Nadmieniam, że uszkodzeniu nie uległ element podlegający zwykłemu zużyciu (taka jest opinia obcego serwisanta).

Dzień dobry co do zasady przysługuje możliwość skorzystania z prawa rękojmi, o ile wada została zgłoszona w odpowiednim terminie. W razie pytań lub wątpliwości zapraszam do kontaktu. radca prawny Aleksandra Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 1 z dnia 24 lutego 2020 11:52 Zmodyfikowano dnia: 24 lutego 2020 11:52

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.