Reklamacja zamówionej usługi.

Pytanie z dnia 18 maja 2021

Witam,
Pod koniec stycznia zamówiłam u firmy drzwi wewnętrzne wraz z montażem. Właściciel firmy poinformował, że czas oczekiwania na jeden model to 6 tygodni, a drugie były z najbliższą dostawą. Okazało się, że futryny zostały zamontowane nie te o których zapewniał nas właściciel. Została dokonana wymiana, która również okazała się zła ponieważ nie przyszedł taki kolor jak powinien. Do tej pory czekamy na trzecią i właściwą wymianę, która trwa już ponad 2 miesiące, a model innych drzwi na który mieliśmy czekać 6 tygodni do tej pory nie przyszedł. Właścicielowi została dana zaliczka, spisana na kartce. Umowy na całą realizację nie było poza słowną. Realizacja całej usługi trwa od końca stycznia do teraz. Co można w takiej sytuacji zrobić? Czy można zastosować jakieś środki prawne, by właściciel firmy w końcu podjął się wymiany? Pan nie odbiera telefonu albo mówi że cały czas czeka na dostawę.

Dzień dobry, Jest kilka możliwych rozwiązań. Można po prostu wezwać pisemnie tę firmę do wykonania umowy i wskazać jej dodatkowy termin na wykonanie umowy z informacją, iż w razie bezskutecznego upływu dodatkowo wyznaczonego terminu będzie Pani uprawniona do odstąpienia od umowy. Jeśli firma się w tym terminie nie wywiąże to będzie Pani mogła odstąpić od tej umowy. Zaliczka po odstąpieniu podlega zwrotowi. Pozdrawiam

Odpowiedź nr 1 z dnia 18 maja 2021 14:20 Zmodyfikowano dnia: 18 maja 2021 14:20 Obejrzało: 165 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.