Reklamacja zakupionego towaru.

Pytanie z dnia 09 lutego 2022

Kupiłem akwarium w sklepie internetowym jednak odbiorem osobistym. Odbiór był wieczorem i ze względu na gabaryty zbiornik został przełożony z auta do auta. Sklep ma dobre opinie więc towar nie został sprawdzony gdyż był zabezpieczony folią, poza tym bylo ciemno, co uniemożliwiało dokładne oględziny. Niestety w domu okazało się że zbiornik ma rysy i odpryski. Sprzedawca twierdzi że było bez uszkodzeń i zapewne będzie chciał uniknąć odpowiedzialności. Ja ze swojej strony jestem pewien ze nic nie uszkodziłem gdyż zachowałem szczególną ostrożność ze względu na koszty włożone w przedsięwzięcie. Sprzedająca firma nie jest producentem, tylko posrednikiem, dlatego przeladunek był, miedzy samochodami. Czy jest możliwość jakiejś reklamacji? Dziękuję za odpowiedź.

Dzień dobry. W tej sytuacji może Pan skorzystać z szeregu uprawnień, które przysługują Panu z tytułu rękojmi. Są to żądanie naprawy, wymiany, obniżenia ceny, a także odstąpienie od umowy. To jaką konkretnie ścieżkę postępowania wybrać zależy już od szczegółowych okoliczności sprawy (zapisy umowy, rodzaj uszkodzeń, korespondencja ze sprzedawcą itp.). Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-225-208

Odpowiedź nr 1 z dnia 10 lutego 2022 10:03 Zmodyfikowano dnia: 10 lutego 2022 10:03 Obejrzało: 202 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.