Reklamacja za pobyt w pokoju hotelowym.

Pytanie z dnia 30 lipca 2024

Dzień dobry,

Jak odzyskać kasę od hotelu za zmarnowany czas - okazało się, że obiecanej klimatyzacji w upadły nie było, źle na potraktowano. Przyjechaliśmy w nocy, musieliśmy skorzystać z jednej doby, z drugiej zrezygnowaliśmy, ponieważ w pokoju nie dało się wytrzymać, złożyliśmy reklamację o złe warunki plus zwrot kasy za jedną dobę, których to pieniędzy nie chcieli oddać, pomimo wcześniejszego zwrotu kluczy.

Czy jeśli reklamacja nie poskutkuje mogę z tym iść do sądu z pozwem o zapłatę?

Rozumiem, że w hotelu, w którym się Państwo zatrzymali, nie było obiecanej klimatyzacji, co uniemożliwiło komfortowy pobyt. W takiej sytuacji mają Państwo prawo domagać się zwrotu kosztów za niewykorzystaną dobę. Reklamacja: - Złożona reklamacja jest pierwszym krokiem do odzyskania pieniędzy. Hotel powinien rozpatrzyć ją w ciągu 30 dni. - W reklamacji należy szczegółowo opisać zaistniałą sytuację, podkreślając brak obiecanej klimatyzacji i uciążliwe warunki w pokoju. - Do reklamacji warto dołączyć dowody, np. zdjęcia pokoju bez klimatyzacji lub potwierdzenie rezerwacji z informacją o jej obecności. Sąd: - Jeżeli hotel odrzuci reklamację lub nie odpowie na nią w terminie, można skierować sprawę do sądu. - Pozew o zapłatę powinien zawierać uzasadnienie roszczenia, dowody na jego zasadność oraz żądanie zwrotu kosztów za niewykorzystaną dobę. - W sądzie warto skorzystać z pomocy prawnika, który pomoże w przygotowaniu pozwu i poprowadzeniu sprawy. Pamiętaj: - Termin na złożenie reklamacji wynosi 30 dni od dnia zakończenia pobytu w hotelu. - Do pozwu o zapłatę należy dołączyć dowody na zasadność roszczenia. - Warto skorzystać z pomocy prawnika, który pomoże w prowadzeniu sprawy.

Odpowiedź nr 1 z dnia 31 lipca 2024 14:42 Zmodyfikowano dnia: 31 lipca 2024 14:42

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.