Reklamacja z tytułu rękojmi
Pytanie z dnia 14 sierpnia 2019
Dzień dobry, ponad półtora roku temu sprzedałem i zamontowałem kocioł gazowy. Ostatnio wpłynęła do mnie reklamacja z tytułu rękojmi z powodu spalenia się pieca. Wezwany przeze mnie autoryzowany serwisant stwierdził brak możliwości stwierdzenia przyczyny awarii z powodu przedwczesnego demontażu pieca przez użytkownika. Czy w tym wypadku kupujący ma możliwość żądać ode mnie zwrotu kosztów z tytułu rękojmi powołując się na wadę fabryczną pieca lub niewłaściwy montaż?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
 
                Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
                            zaloguj się by odpowiedzieć temu
                            klientowi 
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
                            poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.
                    
                
 
                
             
                                 
                     
                             
                            


