Reklamacja wykonanej usługi lakierniczej auta.

Pytanie z dnia 03 stycznia 2020

Witam serdecznie

Mam problem z którym,nie wiem jak za bardzo z nim poradzić.Moze przejdę do opisu mojej historii.

2018 roku oddałem auto do lakiernika na malowanie całościowe (odnowa) Została ustalona kwota i czas realizacji miesiąc roboczy.Ten termin oczywiście nie został dotrzymany,bo auto otrzymałem dopiero w marcu 2019r. Dzień po odbiorze zadzwoniłem do wykonawcy usługi i poinformowałem go o wadach i uszkodzeniach niektorych czesci.Auto pojechało na poprawkę w kwietniu 2019 oczywiście to się ciagneło aż do listopada 2019.Po miesiącu zaczęły wychodzić wady jak się okazuje,z źle wykonanej usługi.
*Zaczyna złazic lakier bazowy z rantów karoserii oraz z zderzakow
*Felce wnęk zrobione byle jak
*podnoszacy się lakier z dachu i blotnikow a to bedzie postępować.
*schodzacy lakier z zderzakow.
Podsumowujac auto znowu nadaje się cale do malowania.

Co mogę zrobić ,jeżeli próba naprawy na podstawie reklamacji wyszła jednak nieudolnie wręcz bardzo niechlujnie. Mam mase korospondencji sms oraz nagrane rozmowy telefoniczne

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.