Reklamacja wadliwej płyty indukcyjnej i możliwość roszczeń za utrudnienia w użytkowaniu.
Pytanie z dnia 20 listopada
Dzień dobry
Kupiłam płytę indukcyjna firmy X że sklepu Y przez Internet
Płyta nie działa
Ma wadliwy system nowy o czym nikt nie informowal
Serwis firmy X już był raz w celu naprawy płyty u mnie w domu
Teraz chce mi zabrać płytę na tydzień lub dłużej do producenta by niby naprawić
Podobnoo przysluguje mi 5napraw na gwarancji, dopiero mi ewentualnie wymienia, oddadzą pieniądze
Mam małe dzieci w domu ,nie będę mieć w ogóle możliwości i podgrzać i ugotować
Czy mogę kupic nową płytę,fakture wystawić firmie produntowi X
CZY mogę reklamować w Y wadliwy sprzęt, że sprzedali ,mimo ,że 5napraw nie minęło?czy mogę obciążyć kosztami kateringu ,gorenje za to ,że mi zabierają swój wadliwy sprzęt i ja zostaje z niczym?dziękuję
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.



