Reklamacja w sklepie jubilerskim.

Pytanie z dnia 16 listopada 2020

Dzień dobry. Nie wiem czy się Pani zajmuje taka sprawa , ale mam problem z firmą jubilerska. Zamawialam pierscionek 29 września przez stronę internetową. Po 3 tygodniach noszenia wypadły mi dwa kamienie. Odesłalam im do reklamacji. Napisali mi że wada jest z przyczyn uszkodzenia mechanicznych, ale naprawia mi porrsiocnek jednorazowo bezpłatnie. Odeslali naprawiony pierścionek, założyłam go, po 2 godzinach kamień wypadł poraz kolejny. Zaznaczę, że w tym czasie byłam z dziećmi na spacerze i nie było możliwości żeby z mojej przyczyny czy złego użytkowania on wypadł. Odesłalam im pierscionek z prośbą ze żądam zwrotu za pierścionek. Dostałam odpowiedź od nich cytuje : Najpiękniejsza biżuteria! Najniższe ceny! Wysyłka w 24H!

Witamy serdecznie!

W przypadku braku całości produktu koniecznego dla rozpatrzenia zasadności reklamacji możliwe jest odrzucenie roszczenia klienta w związku z art. 561[2] par. 1 k.c., który stanowi, że kupujący wykonujący uprawnienia z tytułu rękojmi (reklamujący produkt wadliwy) jest obowiązany dostarczyć produkt.


W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji.
Pozdrawiamy i zapraszamy Zespół

Prosiłabym o informacje co mogę dalej robić w danej sytuacji.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.