Reklamacja uszkodzonego zlewu zakupionego w sklepie stacjonarnym.

Pytanie z dnia 13 grudnia

Witam, w sklepie stacjonarnym kupiłam zlew. Pan na miejscu wycinał mi dziurę pod dozownik na płyn do mycia naczyń i zapakował go w karton. Niestety, w sklepie nie obejrzeliśmy stanu zlewu. Dostałam go zapakowanego w karton. W domu po rozpakowaniu (mąż tylko wysunął go z pudełka) okazało się, że zlew jest uszkodzony. Gdy pojechałam do sklepu z reklamacja (zażądałam zwrotu pieniędzy), sprzedawca stwierdził, że uszkodzenie powstało u mnie i żadnej reklamacji nie uwzględni. Czy jest jakaś szansa na odzyskanie pieniędzy
Pozdrawiam

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.