Reklamacja uszkodzonego łóżka od nieuczciwego sprzedawcy bez faktury.

Pytanie z dnia 16 grudnia

Dzień dobry,
Jakiś ponad miesiąc temu zamówiliśmy łóżko do sypialni.
Po dostarczeniu towaru i braku możliwości sprawdzenia okazało się że jest niekompletne, stelaż ma inne wymiary niż powinien mieć a tapicerka- materiał na wezgłowiu łóżka jest krzywo zszyty,posiada dziury w miejscach gdzie powinny się łączyć panele tapicerowane oraz listwa na łóżku jest źle przyklejona bo odstaje i wizualnie daje efekt odklejania się.
Przedsiębiorca nie wystawił żadnego paragonu ani faktury za ten towar, jest osobą z niezarejestrowaną działalnością i oczywiście każe nam odesłać łóżko na własny koszt i w swoim zakresie.
Za łóżko została wpłacona zaliczka najpierw w wysokości 1500 zł później w dniu dostawy zostało zapłacone gotówka 2600 bez żadnego potwierdzenia.
Sprzedawca nie chce wziąć odpowiedzialności za uszkodzenia.

Bardzo proszę o pomoc,co ja mam zrobić?
Zostaliśmy bez łóżka w sypialni,towar został zapłacony a my śpimy na podłodze na materacu.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.