Reklamacja usługi wykonania bramy wjazdowej.

Pytanie z dnia 09 grudnia 2020

Zleciłam wykonanie bramy wjazdowej, wpłaciłam zaliczkę 7,500 resztę po zakończeniu prac, w umowie zapisane jest 21 dni na wykonanie tej usługi, niestety trwa to już 4 miesiące, pan niestety cały czas nie dotrzymywał dat terminów, nie odbierał telef. Nie reagował na wiadomości, praca Spartaczona, i nie zostały dokończona, nie został zrobiony protokół zdawczo odbiorczy, i nie został ustalony do teraz i nie było mowy o terminie. Aktualnie dostałam fakture do zapłacenia, pan mnie straszy windykacja i sądem, wypisują mi wiadomości i nie wiem co mam robić, nie zgadzam się z tym co oni uważają

Dzień dobry, co to znaczy, że "praca spartaczona i nie została dokończona" ? Proszę dokładnie opisać stan faktyczny. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 10 grudnia 2020 11:07 Zmodyfikowano dnia: 10 grudnia 2020 11:07 Obejrzało: 531 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry A czy posiada Pan umowę na wykonanie tej bramy? Pozdrawiam M. Petecka

Odpowiedź nr 2 z dnia 10 grudnia 2020 11:16 Zmodyfikowano dnia: 10 grudnia 2020 11:16

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.