Reklamacja usługi warsztatu samochodowego.

Pytanie z dnia 18 lutego 2020

Witam
Prowadzimy warsztat samochodowy. Klient zgłosił się z usterką wspomagania. Po weryfikacji określiliśmy awarie. Klient zgodził się na naprawę. Jak to w mechanice czasami wychodzą różne rzeczy. Poza tym, ze do regeneracja była maglownica która ciekła, bardzo słabo wspomagała pompa. Oddaliśmy pompę do regeneracji w innym warsztacie. Po zamontowaniu okazało się, ze nadal ona nie działa. Wykluczyliśmy wszystkie ewentualności naszej pomyłki. Zgłosiliśmy usterkę do firmy regenerującej pompę, jednak idą w zaparte, ze pompa wspomagania jest dobrze zregenerowana. Wspomaganie zanika co jakiś czas. Nie jesteśmy w 100% pewni tej pompy. Zaproponowaliśmy zwrot kosztów regeneracji pompy, by klient mógł zamontować sobie oryginalną z ASO bo tylko taka jest dostępna a przede wszystkim pewna. Zapiera się ze chce sprawny samochód, mimo ze my nie mamy wpływu na przeprowadzona regenerację z innego warsztatu. Jakie mamy prawa w takim przypadku ? Bardzo proszę o poradę jak powinnismy postąpić w takim przypadku. Pozdrawiam serdecznie, Klaudia

--

Dzień dobry zlecając naprawę innemu warsztatowi, odpowiadają Państwo za wykonaną przez nich pracę. W razie dalszych pytań lub wątpliwości zapraszam do kontaktu. Z poważaniem r.pr.A.Pietrzykowska

Odpowiedź nr 1 z dnia 18 lutego 2020 09:53 Zmodyfikowano dnia: 18 lutego 2020 09:53

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.